Bukefalos 28 år!

Norrköping

Nebraska

Trådstartare
Ska göra en kortare tripp till Norrköping i maj och önskar förslag på trevligt hotell och en mysig resturang. Med lite förhoppningar om att kunna sitta på en uteservering och ladda lite energi. Barnvänligt är ett måste.
 
Norrköping har ganska många bra restauranger. Finns ett ställe som heter Urban Goat som har helt underbart god mat! Är någon slags fusion, riktiga smaksensationer 😍
 
Välkommen!

Vad har du för budget? Smakpreferenser?
 
Välkommen!

Vad har du för budget? Smakpreferenser?
Budgeten är väl inte så tight, men vad det gäller mat så är det nog mera enkelt ,gott och vällagat som gäller än höga smaksensationer.Ett ställe man kan sitta ner och bara koppla av ohc känna sig hemma.
 
Ska göra en kortare tripp till Norrköping i maj och önskar förslag på trevligt hotell och en mysig resturang. Med lite förhoppningar om att kunna sitta på en uteservering och ladda lite energi. Barnvänligt är ett måste.

Scandic Strömmen är helt nyrenoverat med superfräsch relax, restaurang och andra ytor. Var verkligen ett extremt lyft. Signar man på stamgästprogrammet rensas 20% från notan direkt på helgerna, om rum finns. Mysiga restauranger nära är till exempel VILA vid Strömmen - har uteservering som brukar vara toppen, vill man ha burgare finns det bra i mysig lokal på Burgers&Bangers (inte uteservering). Gamla Bryggeriet ligger också vid Strömmen och är hyfsad, men har varit där någon gång med lite sämre utfall också.
 
Scandic Strömmen är helt nyrenoverat med superfräsch relax, restaurang och andra ytor. Var verkligen ett extremt lyft. Signar man på stamgästprogrammet rensas 20% från notan direkt på helgerna, om rum finns. Mysiga restauranger nära är till exempel VILA vid Strömmen - har uteservering som brukar vara toppen, vill man ha burgare finns det bra i mysig lokal på Burgers&Bangers (inte uteservering). Gamla Bryggeriet ligger också vid Strömmen och är hyfsad, men har varit där någon gång med lite sämre utfall också.

Låter som en toppkandidat på hotell. Har du testat Stadvakten?
 
Låter som en toppkandidat på hotell. Har du testat Stadvakten?

Jag gillar Stadsvakten, bästa oxfilén i stan. Har dock inte upplevt det som särskilt barnvänligt.

The Lamp Hotel ska vara trevligt också. Avslappnad miljö med bra mat hittar man även på restaurang Asken. Alltid varit nöjd med maten där.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
288
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
582
Senast: lil-sis
·
Fritid Vi ska ha Sverige-semester i år som börjar i Norrköping och sen har vi två nätter att ta oss till Torekov - vad har ni för guldkorn/tips...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Tajger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp