Hotell Karlstad

Hippocampus

Trådstartare
Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat och det har kommit fram lite olika betyg. Det behöver inte vara närmast men jag önskar ”lugnt”, dvs inte ett rum utåt den mest trafikerade vägen i Karlstad.
 
Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat och det har kommit fram lite olika betyg. Det behöver inte vara närmast men jag önskar ”lugnt”, dvs inte ett rum utåt den mest trafikerade vägen i Karlstad.
Svårt att råda andra men:
Drott + för gratis middag, - ligger mot en gata men det är generellt inget problem på vintern pga lite trafik. Sämre i juni pga epadunk 🙄
Gustav Fröding - billigt och charmig personal i restaurangen men icke prisvärd mat, mkt varselkläder och blåställ - opretentiöst med kalla golv
Elite- mysigt och bra frukost ,en en kamp för att hitta till och från rummet pga gammalt hus i typ labyrint 😄
 
Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat och det har kommit fram lite olika betyg. Det behöver inte vara närmast men jag önskar ”lugnt”, dvs inte ett rum utåt den mest trafikerade vägen i Karlstad.
Vi har bott på Best western Savoy två gånger de senaste åren och har varit nöjda, litet och tyst hotell. :)
 
Nu har jag bokat hotell o tågresa, nu är frågan, jag kommer behöva gå från stationen direkt till konferensen och missar lunchen på konferensen. Var ska jag springa inom o ta något snabbt mellan stationen och CCC?

O på kvällen, var bör jag äta då?
 

Liknande trådar

Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 261
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 455
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 668
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp