Norton Internet Security

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Pelle_P
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 824
P

Pelle_P

Hur får man stopp på informationsguiden som visas varje gång man startar datorn (Windows XP)?

Sv: Norton Internet Security

Avinstallera och installera en riktigt brandvägg + ett riktigt antivirus program :p.

Ursäkta men kunde inte låta bli... Norton har en tendens till att krångla så....

det är ju ditt standardsvar angående norton så varför kan du inte lära dig att knipa istället....

Men han sa ju ursäkta!!! :rofl:

För övrigt så håller jag med! :eek: :angel:
(Ber åxå lite om ursäkt, men kunde inte heller låta bli)

Avinstallera och installera en riktigt brandvägg + ett riktigt antivirus program

Det är väl precis vad det är, fast lite väl effektiv om man får säga så.

Pelle P: Avinstallera allt och installera igen, dett skall visst lösa problematiken. Har du uppgraderat den sista service pak, så brukar den tydligen krångla.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 437
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 063
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 808
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka