Nosfladder???

Grattis...

Ibland kan det vara idé att "strippa" bort all utrustning och börja om så enkelt som möjligt, det visade sig ju vara "rätt" på den hästen
 
Re: Grattis...

Jag tror att det är farligt att låsa fast sig vid vad alla andra sagt. Personligen skulle aldrig frångå sådana saker som är för min egen säkerhet, typ slagrem, men annars är jag öppen för att prova nya saker på en häst som inte funkar. I detta fall var det ju enkelt, men jag har haft ett par hästar som det inte funkat vad man än provat med.

/// Ghost
 
Det är när det inte finns en järnstång inuti gummit som man måste ha lekkedja.

Jag tycker iofs att man hellre har ett så "enkelt" bett som möjligt för att förhindra att de börjar tjorva runt med bettet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
23 24 25
Svar
483
· Visningar
12 160
Senast: hollypolly
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 147
Senast: Gunnar
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
829
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp