Sv: Nr 8 om våra fina 06
r
Jättegrattis till fina resultat! Som fler har skrivit så rider du henne jättebra! Om du får tid över så har jag en vild 7-åring hemma som gärna vill bli riden
Happy, vackre mannen! Så fin han är. Ser inte så bra på bilderna men har vet klippt mycket på halsen? Tycker gott du kan klippa så det blir jämt. Tycker precis som de andra att det är ett gudomligt vackert stall du står i
KL
Här hemma händer det inte mycket. Har fått ett blödande magsår vilket förmodligen innebär att jag måste ta det lugnt from nu. Vilket jag tycker att jag gjort hela tiden menmen...
Har en liten fråga till Er allesammans här inne. Jag funderar att för min egen skull och mitt egna intresses skull att ev betäcka Bulan. För Er som kommer att protestera så strider även detta mot mina principer att använda ett ej meriterat sto med rätt ointressant stam. MEN funderingarna finns och jag är ute efter en hingst med gott temprament och lynne, gärna åt hopphållet. Har fått tips att leta efter Irco Marco, Mena osv då dessa normalt lämnar lugna och stabila hästar.
Bulan är ca 160 (inte mätt sedan hon var fem), väldigt ädel och snärt, kort i rygg och hals. Någon som vet någon avkomma efter Feliciano? Andra tips? Jag har som sagt inte bestämt något men funderar fram och tillbaka och det hade varit roligt. Samtidigt som jag likagärna kan kolla efter åringar på hästnet då det finns määääängder med finingar där.
Slutnött om detta, tipsa gärna om Ni vill