Sv: Nr 8 om våra fina 06
r

Va roligt! Vad är det för någon?
Maui: Tråkigt när sånt händer, men som sagt, ni hittar drömhästen en dag som är fräsch och fin!!
KL
Igår var det träning igen

Dock började allt åt helvete, jag bråkade med sambon (på alla hjärtansdag och allt...), jag var sen från jobbet, det snöade = snorhalt och ingen kan helt plötsligt köra
Jag kom i alla fall fram, fick in hästen och klätt på oss! Och precis när jag ska tränsa så går dragkedjan på stöveln sönder

ÅHH, tänker jag, det är väl bara att åka hem och lägga sig för hästen kommer väl vara som en spänd fjäder och allt kommer gå åt..
Men tji fick jag, för trots stress, inga stövlar = skänklar som jag inte riktigt får koll på (man borde väl kanske rida utan stövlar för att få ordentlig stabilitet, sen red jag nog med liiite för långa läder, men jag hade bytt till dessa efter dom andra gick av och ja vet inte....) så var hästen fiiin!! Han var ovanligt mjuk och smidig. Det var roligt igår, jag kände att nu kan jag sätta mig ner om jag hade velat!! Vi var även helst själva i ridhuset igår och kunde rida precis vart vi ville utan att ta hänsyn till alla andra så vi kunde lägga en volt när det behövdes!! Igår kunde vi gå på rakt spår innanför väggen och vara eftergivna och ställda innåt, utan att bogarna följde med