Nu är det dags

För mig att lämna buke. Fick en trofé för någon vecka sedan, 19 år. Helt galet 😅
Jag är så glad för alla människor jag lärt känna och för allt jag lärt mig.
Men nu känner jag att det är dags att lämna. Jag vill dra ner på skärmtid och slösurfande.
Nu tar buke mer energi än vad det ger så nu tackar jag för mig.
Ibgen offerkofta utan bara ett steg mot mindre internet, mindre saker som stjäl fokus.
Finns kvar på Instagram såklart så ni som följer mig där kommer fortsätta se bilder på alla djuren och kunna läsa om hur det går för mig och Ärtan 💞
 

Jag kommer också att sakna dig! Har inte instagram så jag hoppas du ploppar in igen så småningom. :heart
 
För mig att lämna buke. Fick en trofé för någon vecka sedan, 19 år. Helt galet 😅
Jag är så glad för alla människor jag lärt känna och för allt jag lärt mig.
Men nu känner jag att det är dags att lämna. Jag vill dra ner på skärmtid och slösurfande.
Nu tar buke mer energi än vad det ger så nu tackar jag för mig.
Ibgen offerkofta utan bara ett steg mot mindre internet, mindre saker som stjäl fokus.
Finns kvar på Instagram såklart så ni som följer mig där kommer fortsätta se bilder på alla djuren och kunna läsa om hur det går för mig och Ärtan 💞
Åh jag har ju inte dig där, trist att inte kunna följa er men jag förstår ditt beslut, klokt! :up:. Menar, förr fanns inte dessa skärmar på detta vis och vi levde i en värld- nu två vilket jag absolut inte tror är av godo egentligen!
 
jag har också varit här i hujedans massa år men dock med flera avbrott :D

Följer dig på insta så jag har koll på dig ändå ;) :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 957
Senast: Yeah but
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 697
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 060
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp