Bukefalos 28 år!

nu är det vår!

Sv: nu är det vår!

DSCF0018-6.jpg

Ursäkta, utanför ämnet men... Visst är det ett får!? Mamma säger att får inte kan ha horn medan jag hävdar att de definitivt kan ha det! :)
 
Sv: nu är det vår!

Ja, tackor kan ha horn. Det beror på ras, i vissa raser har endast baggarna horn, andra har både baggar och tackor horn eller ingendera. Skulle gissa på att tackan på bilden är ett gutefår där både tackor och baggar har horn. Det är likadant med getter och nötkreatur.
 
Sv: nu är det vår!

Mina kaniner har varit hemma hos föräldrarna drygt en vecka, med daglig utevistelse. Passade på att ta kort på Dennis idag, grannens katt var tydligen mycket läskigare än vad våra egna är. :D

jagful005.jpg
 
Sv: nu är det vår!

Man vet att det är vår när de är små börjar dyka upp. :love:

IMG_8578.jpg


_MG_4679.jpg


IMG_8569.jpg
 
Sv: nu är det vår!

han e en liten gatukorsning med hängbuksvin...så han är inte bara tjock.
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
547
Senast: shebeen
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: Acto
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 251
Senast: Amha
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
265
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp