Bukefalos 28 år!

Nu är hon parad

Sv: Nu är hon parad

kl


Här kommer bild på lilla magen nu, går vi in i vecka 5:laugh:
magen.jpg
 
Sv: Nu är hon parad

Näe näe nu har du fel, Phaléne är ju den finaste av de varianterna..;)

Jag menar, kan man motstå långa härliga lockiga öron:love:
 
Sv: Nu är hon parad

*Knapplån*

Nu är det bara ca 1 vecka kvar! Magen är stor och ganska ofta ivägen tycker fanta.
Hon fick lite problem med något missfägade flytningar för ett bra tag sedan nu, så hon fick antibiotika.
I alla fall gjordes UL samtidit som prov togs på flytningarna och vi såg 6 stycken småttingar!

Nu har hon lite svårt att hålla tätt när hon vilar, så jag springer och torkar golv i tid och otid.

Vår andra tik tycker att hon är allmänt konstig nu, vill/får inte busa och hennes spenar
luktar spännande! Och så får ju fanta godare mat än vad hon får, lite fusk det där :p

stora magen
s652526141_2684884_8530.jpg


dottern myser med den gravida
http://photos-f.pe.facebook.com/photos-pe-sf2p/v
645/31/105/652526141/n652526141_2684885_9630.jpg

dottern sköter utfodringarna här i huset :)
n652526141_2684886_862.jpg
 
Sv: Nu är hon parad

nu lyckades jag att klydda till bilderna något, men orkar inte ändra :p
 
Sv: Nu är hon parad

Jag vill nog också vara med lite :)
Skrev ju i början på tråden att vi väntade valpar här. De är nu på torsdag 4 veckor, och det blev 10 stycken. 5 tikar och 5 hanar :love:
 
Sv: Nu är hon parad

wow, vilken perfekt uppdelning! :D
Och så måste jag ju faktiskt säga att man inte kan säga man har 10 st 4 veckors hemma
utan att ta med en bild på underverken :p
 
Sv: Nu är hon parad

ÅÅH! va kul.
Håller med dom andra om uppdelningen ;P

spannande att se hur dom blir sen. Datorn tog så lång tid på sig att ladda länkarna du lade in så jag såg dom inte, men antar att dom är helt :love: underbara!
 
Sv: Nu är hon parad

kl*

Våran collie tik beräknas valpar nästa vecka. Hennes första kull. Ska bli jättespännande :)
 
Sv: Nu är hon parad

som vår då! :laugh:
Hur ser din tiks mage ut gämförelse med vår tik som finns på bild några inlägg upp?
Hur många såg ni på UL?

Mia
 
Sv: Nu är hon parad

Kan ta kort på hennes mage i morgon så får du se :)
Vi tar inga UL på våra hundar. Mkt roligare och gissa sig till hur många det kan vara:D
 
Sv: Nu är hon parad

Äch, gissa får man väl göra ändå! ;) Jag tror på 9 st efter att ul visade 6 st.
Veterinären gissade på 8.
 
Sv: Nu är hon parad

Okej, men är det inte onödigt med ul då :crazy: :p

Jag få inte kameran till att funka så det bli ingen magbild. Idag har hon börjat flåsa och bädda. Jag tro på förvärkar för hon har beräknat att valpa på tisdag. Men vi få se, våra tikar har lurat oss förut^^
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 443
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 237
Senast: iNTOHiMO
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 445
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Shop to you drop, del 4
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp