c0pyright 4 Dec 2012 #101 Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Någon som vet om de säljer julkassar även i år?
Inka-90 4 Dec 2012 #103 Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Förra året kom det aldrig några julpåsar.. Jag hoppas de tänkt sälja några fina påsar i år!
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Förra året kom det aldrig några julpåsar.. Jag hoppas de tänkt sälja några fina påsar i år!
Gooing 4 Dec 2012 #104 Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Är de bara jag som inte kan se bilderna? Blev så vansingit nyfiken på denna kassen men som sakt ser inga bilder =(
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Är de bara jag som inte kan se bilderna? Blev så vansingit nyfiken på denna kassen men som sakt ser inga bilder =(
Bison 4 Dec 2012 #105 Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Tråden är gammal, de kassarna går inte att köpa nya. Det är samma som de blå fast lite grövre o lite juliga.
Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Tråden är gammal, de kassarna går inte att köpa nya. Det är samma som de blå fast lite grövre o lite juliga.
miiiiiiia 23 Jan 2014 #106 Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA! Putt, Inga nya påsar på ingång i GBG?