Sv: Nu är den här, årets julkasse från IKEA!
Bäckebol får julpåsar så du kan alltid åka dit om inte Kållered har
Men jag kan inte tänka mig att de inte skulle ha!
Bäckebol får julpåsar så du kan alltid åka dit om inte Kållered har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är klart att alla påsar kommer till ALLA IKEA varuhus i Sverige. Alla har samma sortiment, bara erbjudanden som skiljer dem åt?
Som jag har skrivit tidigar i tråden så har jag oxå frågat personalen i olika ikea butiker om dessa påsar och de tittar på mig som de inte har en aning om vad jag pratar om men ändå har jag köpt dessa påsar i just de butikerna tidigare år så personalen verkar inte ha någon koll på dessa påsar.
jag har mailat ikeas kundtjänst och frågat när de kommer, hoppas jag får sva på måndag, återkommer med svaret till er då.
Jag var på ikea här i malmö igår och där fanns det inte en julpåse så långt ögat nådde! Jag frågade och det verkade inte som om dom någonsin har haft julpåsar där?
Alla har inte samma sortiment, eller snarare samma möjlighet till samma lagerföring. IKEA i Älmhult säljer bara en del av det totala sortimentet numera, vill man ha något som inte finns där och inte går att beställa online får man vackert ta sig till ett IKEA som lagerför varan...
/Dödligt trött på att IKEA inte saluför hela sortimentet online.