D
DuploBit
Sv: Nu är det inte långt kvar..
haha, ja man kan undra
Skatt behöver du inte betala om du inte har en EFFEKTIV vinst på 40.000 (tror jag) med EFFEKTIV menar jag det du vinner på att göra detta. Räkna då med alla kostnader det kostar med resor och mat till Nikita plus vad det kostat att ställa ut henne o.s.v. Så oroa dig inte över skatt
Ja, jag har funderat på att ta kennelnamn jag också men jag vill nog vänta och se hur det känns EFTER valpningen...jag kanske aldrig vill göra om det!![]()
DuploBit: Hihi, nä nu tror jag inte hon är skendräktig...undrar annars vad det är som bråkar runt i magen på henne
falukorw: Tack för tipset!
Jag har en sak till att fråga om. Hur har ni gjort med skatt? Jag har ju inget företag så jag undrar hur/om man betalar skatt? Har försökt ringa Skattemyndigheten men de är så nerringda att man inte ens får stå i kö.
haha, ja man kan undra
Skatt behöver du inte betala om du inte har en EFFEKTIV vinst på 40.000 (tror jag) med EFFEKTIV menar jag det du vinner på att göra detta. Räkna då med alla kostnader det kostar med resor och mat till Nikita plus vad det kostat att ställa ut henne o.s.v. Så oroa dig inte över skatt