Nu är det nära tror jag...

lagottoromagnolo

Trådstartare
Wilda är på dag 64:bump: hon bäddar, hässjar, skakar lite, har runt 36 C i temp och det sparkar som bara den där inne!:love::banana:

Det ska bli så spännande!!:)

full_10888_15977_186650.jpg

Wilda i valplådan:)

full_10888_15977_186651.jpg

:love:

Sv: Nu är det nära tror jag...

Å, vilken litet tjockis (om man nu får säga så:o?)!

Spännande, hoppas det går bra med valpningen :love:
Det är alltid lika nervöst och förväntansfullt när det börjar närma sig ;)

jo det är helt ok att säga så :p (hon är verkligen en tjockis!;)) det är verkligen jätte spännande!!:D :love:

Nu har Wilda fått 6 valpar:love: allt gick jättebra och alla mår bra:D bildBOMB!!:laugh: 4 tikar och 2 hanar blev det iallafall och Wilda är jätteduktig med dem:) det är ju trots allt första gången för både henne och oss! STOLT matte!:D

full_10888_15977_186671.jpg

full_10888_15977_186674.jpg

Härligt att allt gick bra och är bra nu osv! och första bilden var ju verkligen fantastiskt fin! :D

Åhhh så söta :love:

Jag är sjukt sugen på en till, våran Ztina är nu 9 månader och det drar i hundtarmen ;)

Vår Vilda fick ju 8 stycken med kejsarsnitt så där blir det inga mer valpar även om veterinären har sagt att det är helt ok och dom håller jour isåfall. Men det känns inte schysst!

Vem är pappa till dina små?

TACK alla!!:)
Alla mår fortfarande jättebra och alla går stadigt upp i vikt:bumb: här kommer några färska bilder på sötnosarna!:love:

full_10888_13277_186706.jpg

full_10888_13277_186707.jpg

full_10888_13277_186709.jpg

:love:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
856
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 422
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 896
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka