Nu är hon åxå borta

nightcrawler

Trådstartare
Fick ta bort min älskade voff för en stund sen. Så fruktansvärt tomt här hemma nu. Det var många år sedan det var tomt på hund här i huset. Hon fick antagligen en stroke igår. 14år. Är så tacksam över att ha fått behålla henne så länge. Ingen av kullsyskonen blev så gammal. Den äldsta blev 10-11 tror jag. Dom andra inte ens det.
Det är knappt 2 månader sen jag fick ta bort min häst akut på julafton. Har alltid haft på känn att det skulle bli ungefär samtidigt med dom båda.
20200119_130026.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 873
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 588
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 454
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?