Bukefalos 28 år!

Nu får Torn också ha en tråd!

Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Aha då var det vi som stod o snackade ett tag i väntan på resultat/prisutdelning!

/ia_ - hon med den stora hunden :D
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Tack :D Inte för att jag borde ta åt mig eftersom det inte var jag som red :angel: Men jag hälsar, han kommer bli ännu kaxigare än vad han redan är... :p Men det är skoj att han går bra och det verkar som att ägarna är sugna på att behålla honom ett tag till med. Hans bror (samma mamma) som också har stått hos oss kommer gå Breeders i femårs klassen med sin nya ryttare. Så då får alla skimmlar se upp :devil:

Olgaklara: Nej jag gillar egentligen inte NB avkommer heller. Men denna är som sagt riktigt fin, tur det för han har definitivt ärvt sin pappas temperament och kan vara riktigt odräglig ibland. Det är bra för honom att han sköter sig på tävling annars vet jag inte om han hade fått stanna kvar... :angel:
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Tack :D Inte för att jag borde ta åt mig eftersom det inte var jag som red :angel: Men jag hälsar, han kommer bli ännu kaxigare än vad han redan är... :p Men det är skoj att han går bra och det verkar som att ägarna är sugna på att behålla honom ett tag till med. Hans bror (samma mamma) som också har stått hos oss kommer gå Breeders i femårs klassen med sin nya ryttare. Så då får alla skimmlar se upp :devil:

Men hallå?! har du inte hört??? De två första platserna i 5-års breeders är redan upptagna av skimmel och brun med bläs......:D
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Men hallå?! har du inte hört??? De två första platserna i 5-års breeders är redan upptagna av skimmel och brun med bläs......:D

Och som dessutom har en egen tråd.... Vadå bläs ??:p Betti har inga tecken :bump:
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Så bra, han är ju brun med bläs :p :devil:
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Sluta spamma alla trådar med unghäst- och Breederssnack nu.

/Lena, iklädd moderatorhatten.
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Nu är jag tillbaka på jobb=tillgång till dator igen :)

tyvärr blev det ingen tävling för mig i söndags, vaknade i lördags med 40 graders feber och kom ur sängen först i tisdags :(

Kul att det gick så bra för "alla" bukare :bow:

Ett extra grattis till min kollega ia_ :D ska kolla in filmen så fort det lugnar ner sig här!
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Lady_S
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 270
Senast: mars
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
Svar
14
· Visningar
242
Senast: Ise
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 819
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp