nu förstår ni...

Sv: nu förstår ni...

De va inte dåligt du! Har du fått det än och passade det? :D

oj, vilken jätte :D
lite mer rejält än min smäckra arabkorsning på 147 cm,350-400 kg som drar 125 i täcken :angel: Eller welsh mountainen som har 95-105 :D haha, skulle vara kul att se en så stor och liten häst bredvid varandra!

oj, vilken jätte :D
lite mer rejält än min smäckra arabkorsning på 147 cm,350-400 kg som drar 125 i täcken :angel: Eller welsh mountainen som har 95-105 :D haha, skulle vara kul att se en så stor och liten häst bredvid varandra!

Tror jag har nått på honom med shettisarna, eller med araben! :d Får kolla!

Till alla, Täcket hade inte kommit, hade blivit nått vajsing med beställningen så jag fick göra om den. Så nu hoppas jag det kommer nån gång!

Jisses vilket häst, men söt;)!
Och jag som tycker min är stor på sina 168 cm med 155 täcken.
Tycker för övrigt dessa täcken är skit svåra att hitta i storlek :D.

Inte så supermycket faktiskt, 16-20kg ca. Varmblodet jag hade var faktiskt dyrare i drift, Buster kostar ju ingenting i princip i försäkring, och har i princip aldrig behövts behandlas av vet, inga skydd, massa täcken eller så.

Det vart ju en riktigt fin egotråd det här, så jag lägger in två bilder till på min fining :)

Emelie152.jpg

Tycker inte hon ser så liten ut på honom här, men jag får be henne lägga in en bild på sin egna häst, så ni ser skillnaden. :)

Ebuster-Fin.jpg

jasså han äter inte mer!? Skönt att höra :) . Mina hästar knaprar i sig 35-40 kg/dag tillsammans, kallblod + varmblod, båda fd travare.

så härlig din häst ser ut :d

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 079
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: lytesout95
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II