Nu hände det igen..

MinIan

Trådstartare
.. att man sitter och skriver och så råkar man komma åt en knapp.

listen uppe och nere försvann, men det räcker bara att jag drar datamusen upp så kommer listen fram och jag kan skriva in adress eller byta flik.
Jag tycker det är ganska nice, det blir som större, inget som stör.. MEN vilken knapp är det? vill kunna göra detta med vilje ;)

Inte bara råka göra det :meh:

Sv: Nu hände det igen..

Har förstått att det kan vara olika för olika datorer men på min är det F11

Tack, den knappen var det visst :D

fast ändå har jag för mig att jag inte var där uppe med fingrarna då jag skrev, men den fungerade iaf :D

Samma hände mig och efter diverse åtgärder funkade det, MEN jag vet inte vad jag gjorde då heller :banghead:

var ju nere vid "shift regionen" men F,, för långt ifrån.. eller är det jag som har dåligt minne :p hände så fort..

Om jag trycker den kombinationen du sa nu, så kommer inställningar för adblock upp :P

Oh super, det visste jag inte. Kanon bra när man vill se något lite tydligare och ta bort alla störiga moment osv. :D

Har förstått att det kan vara olika för olika datorer men på min är det F11

Tack för det! :)
Detta har hänt mig ett par gånger, lika ofrivilligt varje gång - nu upptäckte jag att på min nya laptop så är F11 även högtalarknappen!
Jag har en fn-knapp som jag måste trycka på samtidigt som F11 för att få igång ljudet på min dator (har en Asus) - måste ha glömt trycka på fn-knappen när jag tryckte på F11 (ja, jag är lite obegåvad när det gäller datorfunktioner;)).

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 133
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 662
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka