Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Inte glömt, bara gett upp ämnet lite sådär ;)
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Gunnar skrev:
Eftersom jag anser det aningen ofint att spy på någon, annat än av misstag ;) anser jag inte att man skall spy på varandra i trådarna och därför behövs ingen spysmiley.

Men Gunnar, vem har sagt att vi ska spy på varandra? :eek:
Sånt håller inte vi Bukefalister på med.
Dock så behövs verkligen en spysmiley eftersom det skrivs en del saker här som orsakar illamående, inte minst alla "äckeltrådar" om sånt vidrigt som man upplevt, vet inte hur ofta jag har fått skriva *spysmiley* (eller sett det i olika trådar), hade varit mycket enklare med en riktig spysmiley då istället... ;)
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Jag vill överhuvudtaget ha lite nya smileysar!!! :bump:
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Hållermed föregående!:D
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Haukur vill oxå ha en spysmiley!!
16_19_7.gif
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Fram med spyan
Så mycket äckelpäckel-men-ack-så-kul trådar som kommer till varje vecka måste vi ha en spysmily innan buke går under!
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

*allmänt inlägg i diskussionen*

Jag, som många andra, saknar inte bara en smiley som spyr, utan även t ex en gammal hederlig cool-smiley, d v s en med solbrillor utan smirk-flinet. Eller vad sägs om en flörtande, en vanlig glad, en suckande med t ex rullande ögon och en kramande. Det skickas många cyberkramar på Buke...

SNÄLLA GUNNAR!!! Fram med lite fler smileys! Och den spyende vill vi ha för att visa hur vi mår eller hur äckliga vissa trådar är, t ex de med bilder på tarminnehåll med maskar, äckliga sår och sånt. Inte för att skada eller förolämpa varandra.

S N Ä L L A!?!
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Jag haller med!! Det behovs inte bara en spysmiley utan aven flera andra nya.

Snalla, Gunnar, kan du inte skaffa nagra nya smileysar? Please... *behover en ogonfrans viftande smiley har*
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Jag håller med dem som generellt vill ha nya smilys. Den som sov på en kudde och den som applåderade tyckte jag var söta. Min gamla avatar (smilys som dunkar huvudet i tegelvägg) finner jag vara en högst lämplig smily att ha som svarsinlägg i visa debatter med vissa specifika personer :angel: :devil:

Apo
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 652
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 632
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 906
Senast: kamomillo
·
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 191
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp