Nu närmar sig ju Ófeigur KM...

Får satsa på nästa år och då SKA minsann Dynur och jag vara med! :cool: :banana:
 
det gick väl bra??
Tess kom ju femma och Nea fyra i fyrgången!
Hur gick det för Alex?
Jag ska sopa alla banor nösta år ;)
 
Alex strök Bragi då varken han eller hon kände sig särskilt fräscha efter en lång säsong. Däremot skulle hon leta upp någon häst för att försvara sin galoppracetitel :)
 
Hehe tack men jag menade en annan Alex :D
Hur gick det för henne i galoppracet då?
 
Jag var bergsäker på att den som utlovar glass står och säljer glass så glad i hågen tågade jag in på fiket och frågade efter glass men det visade sig att de inte sålde glass där :-(. Så tji fick jag.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 685
Senast: Imogen
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 182
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
731
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp