Nu närmar sig ju Ófeigur KM...

Trassla

Trådstartare
...så, vem ska dit?

Jag utlovar förresten en glass till den som lyckas lista ut vem jag är/vad jag kommer jobba som :cool: (på plats!)
 
Tyvärr, jag jobbar och kunde inte byta så för en gångs skull finns inte jag och mitt rosa hundludd inte i mitten. Så jag kan inte bjuda på glass om du vet vem jag är.
 
Missade sista anmälningsdatum, men jag ska dit och kolla! Har många kompisar som ska tävla.
 
Eeeeeek!!!
Och jag som trodde min första diskning skulle bli vid min första tävling (någonsin för mig oxå) på knashästen?!!! :cool: :angel:
 
Alla från stallet och lite till ska dit och tävla så jag kanske kommer upp en dag :)
Du kanske ska vara funktionär??
 
Det gäller att börja i tid, sägs det :D

Betsy: Du är givetvis också diskad, men kan få en glass i alla fall :cool:
 
Ähh säg nu... ;)
Vill ju lista ut vem du är...är hemskt sugen på glass :d
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 478
Senast: Imogen
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 091
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 728
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp