Nu ska hon starta!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Jettan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 806
Sv: Nu ska hon starta!

*kl*

Ska man vara anonym måste man vara väldigt noga med vad man skriver. Jag är rätt försiktig med vad jag skriver, trots det har vem som helst som velat kunnat ta reda på vem jag är genom det jag skrivit i mina inlägg.

Sv: Nu ska hon starta!

vill inte skriva ut vad hon heter, då jag inte vill att alla ska veta vem min sambo är, eftersom det jag skriver på detta forum inte har något med honom att göra.

Denna tråd var inte tänkt som något "tips" till spelare, utan en tråd där jag ville utrycka min glädje över att min häst, som ett tag var så dålig att vi trodde vi skulle bli tvungna att ta bort henne, har blivit bra och ska få starta.

Som "ghost" uttryckte det, är väl inte speltips min starka sida, men det var inte det jag var ute efter att göra här heller....

Jag menade inte att du skulle ge speltips, var bara nyfiken..., är född nyfiken;)! Hoppas det går bra för er i första (för visst var det första) starten. Håller en tumme (trots att jag inte vet vem hon är) för henne! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 812
Senast: julgrisen
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 664
Senast: qitis
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 221
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka