Nu SMALL det

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare martha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 041

martha

Trådstartare
Som en förlängning på "Den Vackra" och hans "fru"...hon har nu visat sig vara dräktig :bow: :bow:
Mamma...
etoile%200401.jpg

Pappa....
nutte%20seger%2001.jpg

Gratulerar! Hoppas avkomman blir allt du hoppas och önskar! :)

Hehe...jag tror/hoppas det blir en svart hingst med stjärn och vit kota vä bak och en vit fläck på mulen(konstigt nog har båda hästarna samma tecken...och färg) :D

Svarta hästar är häftigt! Med två svarta föräldrar är väl chansen nästan 100% till svart avkomma? Hoppas det blir lite vitt med, hästar utan tecken ser lite tråkiga ut tycker jag. :D

Hej!

Vackra hästar!
Va kul, föl på G! Jo det dröjer, men iallafall!

Men hur gjorde du för att lägga upp bilderna så att man ser dom på en gång?

M. v. h. Lisa

Re: beviset

Kul, vilket datum räknar ni på?

Jag tror att vi kommer att få trav-ungar ungefär samtidigt nästa år... :rofl: :rofl: :rofl:

/// ghost

Re: beviset

Är inte du van? :p, du har ju haft en och annan unge?
Jag tror jag förstår varför? Jag är precis likadan, ska kolla runt 30:e nästa vecka.

/// ghost

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Rosett
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 585
Senast: Freazer
·
Avel Till sommaren väntar mitt sto föl och har börjat fundera lite på vad det finns för alternativ att registrera avkomman i? Mamman är...
Svar
1
· Visningar
341
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka