Grattis @Tessalonica
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin Men du!! Hur är det med dig?Massa krya på dig och jag säger som Nova men spär på lite...Sluta med den där terrängen.
Till Er andra jag läser men kommenterar sällan. Ledsen för det.
Tiden går fort och det är väl dags att då berätta att det är dags för Nova att på nytt bli BukemormorOm allt går vägen så kommer det en bebis runt 20:e mars.
Har mått som en potta skit tills 2v sedan. Nu har jag bara ont i magen men det kan jag överleva
Därför kommer det bli lugnt på hästfronten framöver. Jag har inte ridit på 3v och kommer förmodligen hålla det på en liknande skala under hösten/vintern.
Julia får en lång välförtjänt vila och jag kan försöka må så bra det går![]()
Grattis @polly p Det går ju kanon för er@SkorpSmulan Alltså Stråla! Älskar färgen! Hur går det med Pre-killen?
Var och tävlade igår med Bellona. Känner mig så glad och lycklig över den hästenheart
!
Red la:1 *2 då den ena var förklass. Fick 69% och kom fyra vilket jag var supernöjd med! Sen lagklassen 68,2% men hade en retlig 5:a på ryggningen då hon släppte bettet och dök. Samt onödigt avbrott i sista förvända som berodde på mig, en fyra och där kostar det ju lite koffecent. Var lite trött..
Kom ändå tvåa så det var ju jättekul att placera sig..igen..men känner mig lite..vad händer
.
![]()
![]()
@SkorpSmulan Alltså Stråla! Älskar färgen! Hur går det med Pre-killen?
Var och tävlade igår med Bellona. Känner mig så glad och lycklig över den hästenheart
!
Red la:1 *2 då den ena var förklass. Fick 69% och kom fyra vilket jag var supernöjd med! Sen lagklassen 68,2% men hade en retlig 5:a på ryggningen då hon släppte bettet och dök. Samt onödigt avbrott i sista förvända som berodde på mig, en fyra och där kostar det ju lite koffecent. Var lite trött..
Kom ändå tvåa så det var ju jättekul att placera sig..igen..men känner mig lite..vad händer
.
![]()
![]()
Tack allihopa!
Skorpan, kul med medis. Hade jag glömt att du hade. Undrar också hur det går med PRE pojken?
Polly, JÄTTEGRATTIS!!! Vad duktiga Ni är!!!& Supersnygga!!!
Fio, Usch dåHur gör man med sådant?
Grattis @polly p Det går ju kanon för er
Har du köpt henne?
Jag skulle ju ha henne på prov en månad..Av olika anledningar blev den låååång... Vi jobbar båda i vården och sen var det löptikar, eller hästvakts-strul.
Ja, alltså, kunde ju skickat in pengar på konto men vi skulle träffas så hon får se fölis mm har tanken varit.
Så äntligen, på lördag, kommer uppfödaren till Loppan och Bellona med sin man och hälsar på.
Får laga en riktigt god middag med lite gott vin till tror jag..
Då blir hon min, annars vore jag väl heldum tror jag
..?
Känner mig så glad och privilegierad att hon låter mig ta hand om/köpa henne!
Brorsan hennes är ute på annons nu också, fast den är inte i min division..