Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockren runda!Här kommer filmen från igår:
Här kommer filmen från igår:
Men HERREGUD vad söt han är!!!!![]()
Såklart jag ser! Men du förstår jag är en riktig sucker för fuxar med ljus man o svans....såååå läckra!!!![]()
Vi vill också se filmen???@Maui
Idag var jag på ponnytävling med bästa irländaren och hans lilla bihang.Dessa två är såna glädjeämnen i mitt liv, tösen kämpar på i alla lägen och ponnyn ställer alltid upp. Ibland kan jag känna tungt ansvar på mina axlar för hon tror blint på mig när jag säger att det kommer att gå, trots att jag ser att hon är lite rädd i LA när hon går banan. Sen sitter hon upp o de hoppar runt i sån harmoni o sånt samförstånd att jag blir grön av avundsjuka på deras fantastiska band!
Tog iaf en fin 8:e placering i LB o hade ett litet pet i en svår LA så dagen var super!
Gjorde inte saken sämre av att Harriet var i Lidköping idag igen, utan mig, o hoppade felfritt i 120 utan bekymmer, dock med ett tidsfel. Jag var inte ledsen för det då tristare rosetter än de vi fick igår, knappt går att uppbåda...
Film kommer när jag fått upp den på tuben...
@tuaphua Ja, jag hajar till själv när det ingen grå går i hagen....varje dag!