Uj, här rullar d på som vanligt

!
@fio, Riktig drömhäst du har

!
@Maui..hur går det för Marco? Så tråkigt

..Men vad det låter kul med sitsträning mm. Sjuuukt tränings och ridsugen här..Jag har nog knappt tränat tio ggr totalt på ett år..
@SkorpSmulan, hur gick det med ev foderhäst?
Vi letar ju häst, inte det lättaste..I måndags en jättefin ju men klicket uteblev. Igår en Ungerska med dom längsta öron jag sett

..Snäll men lite strak och träigt riden, vet inte om jag tyckte den kändes hundra fräsch heller?!
Å så återbesök på Figaron..Suck. Hade bestämt efter lunch, vi var ju liksom ändå neråt och hälsade på släkt. Blev lite putt när hon ringer och säger om det är ok vid fem för hon skulle på hingstvisning

. När jag påpekade att vi hade sagt efter lunch så sa hon att hon brukar äta lunch vid fem, ridå..
Fick ju ändra tiden med Ungraren till em i stället och ägna förmiddagen åt onödig shopping, det blev ju bara dyrt, hi, hi..
Nåväl..trevlig men vart denna gången så himla spänd. Så jädra svårt att veta om man kan få den att fungera för oss eller inte, jag tror dock att jag i henne skulle få en rätt rolig häst med fina gångarter att lära mig ihop med sas.
Men blev efter igår lite skeptisk till just spändheten och om barnet fixar det. Första gången, när vi red ute på en åker vart hon skit cool. Nu var vi inne i ridhus och det regnade jättemycket och smattrade på taket som bara den, hon hade inte vart i ridhus på fyra månader..Å jag rider sämre än någonsin. Fy vad det sätter sina spår att inte vara igång. Är ju inte direkt någon naturbegåvning men träning hjälper upp lite, ha, ha..
Btw, mina ûberpraktiska köp nu när jag inte har någon häst

:
Är det tröstköp tro, fniss..