• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare kissentrulsa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 780
K

kissentrulsa

Hej!
Jag undrar om det är ngn av er som har provat fodret Nutram. Tycker det ser ganska ok ut när man läser på hemsidan.

Sv: Nutram

Javisst ser innehållet bra ut, jämfört med andra kvalitetstorrfoder. Minst lika bra som RC och Hills.

Jag har fått lite provpåsar.
Våra katter var lite tveksamma första gångerna de skulle äta. Men när de fick prova på nytt två veckor senare åt de gärna.
Men då åt helst vuxen- och kattungefodret. Fodret för kräsna katter som antas vara extra smakligt ville de inte ha... Klart, katternas smaker är individuella, de måste få prova sig fram.

Gissar att kanadensarna har en litegrann annorlunda smaksättning än de europeiska märkena.

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 101
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025