Bukefalos 28 år!

K

kissentrulsa

Hej!
Jag undrar om det är ngn av er som har provat fodret Nutram. Tycker det ser ganska ok ut när man läser på hemsidan.
 
Sv: Nutram

Javisst ser innehållet bra ut, jämfört med andra kvalitetstorrfoder. Minst lika bra som RC och Hills.

Jag har fått lite provpåsar.
Våra katter var lite tveksamma första gångerna de skulle äta. Men när de fick prova på nytt två veckor senare åt de gärna.
Men då åt helst vuxen- och kattungefodret. Fodret för kräsna katter som antas vara extra smakligt ville de inte ha... Klart, katternas smaker är individuella, de måste få prova sig fram.

Gissar att kanadensarna har en litegrann annorlunda smaksättning än de europeiska märkena.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
730
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 646
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: Grazing
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 294
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp