Ny anmälan mot dressyrdomaren planeras denna vecka

Inlägget de gjorde på sin FB sida igår blir ju mer och mer av ett tragiskt skämt. I den här frågan visar de återigen tydligt att de prioriterar gubbslem och tystnadskultur. Nu visar de också att SvRFs ledning anser att förföljelse, på väg mot mobbning nivå, av enskilda är en bra idé.
Så 'kära' Ulf det där jippot vad står det egentligen för?
 
Jag saknar de kritiskt ställda frågorna här både från media men även från idrottsministern och till exempel generalsekreteraren i det senaste utspelet om en trygg sport. Ponnymamman har skrivit ett väldigt vettigt inlägg idag om det med flera kritiskt ställda frågor, men det är ju i ett blogginlägg, jag vill verkligen ha svar på dem...
 
Jag saknar de kritiskt ställda frågorna här både från media men även från idrottsministern och till exempel generalsekreteraren i det senaste utspelet om en trygg sport. Ponnymamman har skrivit ett väldigt vettigt inlägg idag om det med flera kritiskt ställda frågor, men det är ju i ett blogginlägg, jag vill verkligen ha svar på dem...
Jag håller med det är alldeles för tyst om detta
 
Jag saknar de kritiskt ställda frågorna här både från media men även från idrottsministern och till exempel generalsekreteraren i det senaste utspelet om en trygg sport. Ponnymamman har skrivit ett väldigt vettigt inlägg idag om det med flera kritiskt ställda frågor, men det är ju i ett blogginlägg, jag vill verkligen ha svar på dem...
I stället får Ulf gråta ut i Tidningen Ridsport idag... Jag ska inte säga vad jag tycker. Det vet ni redan.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Svenska ridsportförbundet har funnits i 111 år men först 2023 har förbundet nu fått sin första kvinnliga ordförande: Sandra Ruuda valdes...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För första gången sedan Svenska Ridsportförbundet bildades 1912 kommer förbundet de kommande åren att ledas av en kvinna. Under...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det låg i luften, som man brukar säga. De senaste årens händelser, turbulens och stenhårda kritik mot Svenska Ridsportförbundet i...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska ridsportförbundet har varit under hård granskning det senaste året, inte minst i frågan om hur man har hanterat uppgifter om...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp