Bukefalos 28 år!

Ny dator + Lineage 2 + Vista

Sv: Ny dator + Lineage 2 + Vista

Hehe, ne en vecka var ju bara för att jag inte viste hur jag skulle göra för att jag skulle få det att starta. Hade jag gjort rätt från början hade uppdateringarna bara tagit 4 timmar eller något så länge som man ser till så att datorn inte går ner i vilo läge :angel:

Du får säga till om du kommer ut å spelar någon dag. kankse jag gör dig sällskap :)
 
Sv: Ny dator + Lineage 2 + Vista

testa baldurs gate eller neverwinter nights så blir du nog rejält uttråkad, det finns bättre rollspel. själv föredrar jag EVE: online (www.eve-online.com) ,,, men det är sjuuukt drygt att vara nybörjare i det spelet, döds-bestraffningen är nog bland det hårdaste du kan hitta i spelvärlden idag, du förlorar allt du bär med dig utom dig själv, ev lite minne också ifall du har en dålig klon.
 
Sv: Ny dator + Lineage 2 + Vista

Tipsar du mig om spel man blir uttråkad av?! :eek:
Eller menar du att de är bra nybörjarevarianter för att lära upp sig på konceptet?
 
Sv: Ny dator + Lineage 2 + Vista

tja tja..

tänkte bara höra om ni har fler lösningar på detta problem, jag har testat allt ni har skrivit, inget funkar. :confused:
Jag har en laptop men det borde väl inte spela nån roll.
Det där med att höger klicka på ikonen och klicka i "kör som admin", den rutan kan ja inte kryssa i vilket jag tycker är ganska märkligt eftersom det är bara jag som använder datorn och bör vara admin.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en dator som stått ett tag. Jag skulle installera windows på den men det löste sig inte med nyckel då så den har stått av på...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: maria85
·
M
IT & mobiler Köpte en ny dator, då man startade upp datorn uppmanades man att bränna en vista recovery skiva, det har jag gjort nu.. Kan jag använda...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: myspropp
·
IT & mobiler Jag får inte The Sims 2 att fungera på min dator med Windows Vista. Efter att jag har installerat och ska försöka starta spelet så...
Svar
1
· Visningar
1 036
Senast: Josefiine
·
IT & mobiler Jag har världens huvudbry, nån som har några tankar kring följande?... Förra veckan slog åskan ner, tog modem och dator till...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp