Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min dyker inte heller upp i Google. Men flera kamraters gör så. Vet inte riktigt varför, möjligtvis har jag och du kryssat i någon slags ruta i FB-inställningarna, där ens officiella bilder (som bl.a profilbilden är) inte ska indexeras av sökmotorer.
Bra i så fall.

Ja hittade en inställning " Vill du att andra sökmotorer ska länka till dig" eller ngt liknande.. kanske är den som det beror på?

Yes, väldigt sannolikt att jag funnit denna, och kryssat i.
Kudos till Mona som förmodligen varit grundparanoid och gjort detsamma!

Ja jag har kryssat i denna nu samt blockerat denne personen från att ta kontakt, skicka vänförfrågan etc.
Inte för att jag tror detta kanske är nödvändigt men ändå..

Nu har jag meddelat herrn att jag gärna ses på drink/fika men att jag inte tycker så mycket om smskonversationer.
Fick som svar: "haha, ok... Jag hade bara tråkigt och är på landet."

I'M NOT HERE TO RELIEVE YOU OF YOUR BOREDOM för bövelen :rage::mad:

Nu har jag meddelat herrn att jag gärna ses på drink/fika men att jag inte tycker så mycket om smskonversationer.
Fick som svar: "haha, ok... Jag hade bara tråkigt och är på landet."

I'M NOT HERE TO RELIEVE YOU OF YOUR BOREDOM för bövelen :rage::mad:

Haha.
En kille som ville maila med mig höromdan skrev samma sak. JAg skrev att det inte kändes så meningsfullt att göra det då han bor i ett annat land. Fick då till svar att det är ju bara för att det är kul, har ignet speciellt att göra etc
Har folk ingen hobby?

Jo. Det är bara det att du är den del av deras hobby.

Haha.. jo precis jag har förstått det.
Det sa min kompis häromdan också....
Men det som är bra är att jag vet att då kommer den personen inte vara ngn som jag vill inleda ngt med. Eftersom jag behöver någon som är självständig och inte vill att jag håller hans hand i soffan varje kväll.

Apropå kontakter som känns luriga....
För nåt år sen kom jag i kontakt med en man via HP. Inga långa eller många mail, vi bor ca 6-7 mil ifrån varann.
I efterhand talade han om att han varit och tittat när jag tävlat på hans hemort, och var sur över att jag inte pratat med honom:crazy: Visste inte ens att han varit där, och undrade då varför HAN inte gett sig tillkänna.... Nä, han ville inte störa:p Visade att han även bevistat en festival där jag jobbat, även då utan att ge sig tillkänna, och putt över att jag inte hejat på honom... Och nej, han hade ju inte heller hejat, men minsann SETT mig...
Behöver jag säga att jag bröt kontakten då???:angel:

För nåt år sen kom jag i kontakt med en man via HP. Inga långa eller många mail, vi bor ca 6-7 mil ifrån varann.
I efterhand talade han om att han varit och tittat när jag tävlat på hans hemort, och var sur över att jag inte pratat med honom:crazy: Visste inte ens att han varit där, och undrade då varför HAN inte gett sig tillkänna.... Nä, han ville inte störa:p Visade att han även bevistat en festival där jag jobbat, även då utan att ge sig tillkänna, och putt över att jag inte hejat på honom... Och nej, han hade ju inte heller hejat, men minsann SETT mig...

haha.. ja men det är ju självklart att du ska ha ögon i nacken och kunna se varenda person på festivalen..

Nästa gång printar du bilden från profilen och går runt och jämför lite diskret med folk på tävlingar och festivaler. Så att du inte missar någon, menar jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 651
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
867
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 065
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka