Det ska den väl också, en fredag i juli![]()
Ja, resten av mig har ju gjort det idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska den väl också, en fredag i juli![]()
Tur att ni har mig som styr upp dejtingen åt er![]()
Hmmm, vill ogärna släppa in goa bukefalister... Men ok, Dejting för oss på landet heter denDejtingsida på Facebook? Finns det?![]()
Hmmm, vill ogärna släppa in goa bukefalister... Men ok, Dejting för oss på landet heter den
Fast kapa INTE mitt kap??? Lova???
Fast skulle han kapas så var det nog ändå inte rätt![]()
Natten har varit mycket god på Mötesplatsen.
Inte mindre än sex olika kvinnor har under vargtimmen (runt tre-fyra på morgonkvisten) besökt min profil.
JAHA.. då var det dags ja... skrev ett megafoninlägg att jag skulle ha semester 5 v ...å vips fick jag mitt livs första snuskmail.......![]()
Nja... var nog rätt ärligt å ett svar på min fråga juMen gud! Vad stod det i det?![]()
Jo det är en sluten grupp :-)Haha, jag misstänker att jag är lite ung för att sno dina kandidater.
Jag var mest nyfiken på hur det funkar, är det som en sluten grupp då eller?
Mängden frågetecken gör det ju lite svårbegripligtNja... var nog rätt ärligt å ett svar på min fråga ju
formulerade mig så här
"Jahapp...Då har vi 5 veckors ledigt ja.... några tips på aktiviteter??"
å fick följande svar
SEX ????????
/s
i detta fallet så läste jag det som ett skamligt förslag från henne- jag är ju seriösMängden frågetecken gör det ju lite svårbegripligtOch versalerna. Det ger ett väldigt upprört intryck så hon (?) kanske tog din formulering som ett skamligt förslag
![]()