Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
OMG!!!
Har en kille på en dejtingsida på FB som jag VERKLIGEN gillar...
Både han och jag kommer med antydningar om dejt (trots att han bor sisådär 20 mil bort...)Dock en otroligt mysig kille vad jag akn se, vi har dessutom en gemensam vän, och har nu direktkontakt via fb.
Snälla, kan ni hålla tummarna???:D
Han verkar för bra för att vara sann, och ändå VERKAR han ärlig och rak, OCH precis som den man jag skulle vilja ha i mitt liv!!!:love:

Hmmm, vill ogärna släppa in goa bukefalister... Men ok, Dejting för oss på landet heter den:up:
Fast kapa INTE mitt kap??? Lova???

Fast skulle han kapas så var det nog ändå inte rätt;)

Haha, jag misstänker att jag är lite ung för att sno dina kandidater. ;)

Jag var mest nyfiken på hur det funkar, är det som en sluten grupp då eller?

Nja... var nog rätt ärligt å ett svar på min fråga ju
formulerade mig så här
"Jahapp...Då har vi 5 veckors ledigt ja.... några tips på aktiviteter?? ;) "

å fick följande svar
SEX ????????

/s
Mängden frågetecken gör det ju lite svårbegripligt :D Och versalerna. Det ger ett väldigt upprört intryck så hon (?) kanske tog din formulering som ett skamligt förslag ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 740
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 953
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka