Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså inte vet jagHahaha, ja det var det snuskmailet det![]()
Ikväll ska jag på stort party för vänner som fyllt år.
Mr Dejt var medbjuden men jag har inte frågat honom. Viste redan att han skulle på bröllop och jag har inge lust att ta med en karl på kalas bland massor av mina vänner utan att veta hur seriöst det är. Inte många som ens vet m att jag träffar någon ibland. Sååå....kalas ihop är för tidigt.
Hoppas bröllopet väcker romantiska känslor hos honom
.....och då är jag på PARTY!!!
Eller så får han avsmak för allt vad förhållande heter.......
Har funderat en del på vad i hel friden jag betyder för honom. Något är det iaf. Det är ingen brist på komplimanger mm. Blev lite irriterad igår på allt det han sagt. Om jag är så bra slå till då innan någon annan gör detJag får mer cred för mig som person, utseende och annat än jag någonsin fått. Om jag nu är så jäkla bra, sexig, vacker, söt, varmhjärtad, bäst, underbar och bla, bla... vi hörs varje dag...oftast flera gånger, och alla dessa söta ord, smeknamn, hjärtan han skickar, kemin, passionen, humorn, alla lika interessen, livssyn....vad mer vill han ha?? Vi vill båda ha samma typ av förhållande, dvs särbo och vi har pratat om hur vårat önskesenarie skulle se ut och vi tycker klockrent lika. Vi har hållt på så här i nära 3 månader nu. 4 månader om jag räknar från det vi började flirta och skriva med varandra Jag vill inte "dejta" i all evighet.
Vad är du vill för något du vill ha en ändring på, hur vill du att ni ska gå vidare? Vad är det som gör att det inte känns som att det är ni, trots allt det du skriver om?
Det jag blir förvirrad av är att han beter sig som en pojkvän men samtidigt nätdejtar och beter sig som en singel.
Iom att han beter sig som en pojkvän så blir det väldigt svårt iaf för mig att känna mig som en singel. Nu tycker ju jag så pass mycket om honom att jag har stängt alla dörrar för att träffa någon annan.
Det är ju trots allt en partner jag söker på sikt. Men det är inte kul att i det stadiet vi är i nu lägga ner ännu mer känslor om han håller sina dörrar öppna för andra.
Svårt att förklara. Allt är så tvetydigt bara.
Det beror nog mer på person än relationsstatus tror jag. Generellt brukar väl folk uttrycka sig som de känner, utan vidare koll på vad som är ett meddelande från en partner och vad som är ett meddelande från en dejt.Att börja dagen som han gjorde idag med ett meddelande "God morgon min fina XXX, har du sovit gott??" Känns som ett meddelande från en pojkvän och inte en singel man "bara dejtar lite"
Jag har fått pluttigulligare meddelande än sådär från dejter.
MEN...nu är jsg ju inte under 40 ju......å jag har 17 veckor att ta ut...hur gammal är jag dåHon är nog någon som förläst sig på semesterlagen och när du skriver fem veckors semester så skriker hon SEX??? för att hon misstänker att du ljuger om din ålder. Det är under 40 man har fem veckor.
På dejtingsajterna kan man inte vara nog konspiratorisk![]()
Aha, jag hade för mig att du sagt 41!MEN...nu är jsg ju inte under 40 ju......å jag har 17 veckor att ta ut...hur gammal är jag då![]()
Jamenvisst! Jag läste "över 40". Helt fel.41 lär vara "inte under 40". Eller missförstår jag?
Men har du 17 veckor att ta ut är jag imponerad över att ni har bredband där på hemmet![]()
Och jag blir än mer förfärad över åldersfrågan som diskuterade häromsistens.
Jag blir UPPRÖRD!Den där med att bli nypt i häcken av ungdomar i 50-årsåldern?![]()
Jag blir UPPRÖRD!
![]()
Det beror nog mer på person än relationsstatus tror jag. Generellt brukar väl folk uttrycka sig som de känner, utan vidare koll på vad som är ett meddelande från en partner och vad som är ett meddelande från en dejt.
Jag har fått pluttigulligare meddelande än sådär från dejter.