Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå ungdomar blev jag upprörd nyss när jag var ute och gick och kom på att jag kunde vara din mormor, om jag fått barn tidigt och även hon fått barn tidigt. Fast nu när jag räknar efter så stämmer ju faktiskt inte det. Jag ska nog hålla truten om åldrar i den här tråden, det blir bara fel :meh:

Men Mormor Mandalaki klingar så fint! :love:
Du får bli min bukemormor! :up:

Det ger sig nog. Bara jag som funderar :)

Det ger sig nog, men jag förstår att du funderar.
Irriterande att inte veta med säkerhet, och irriterande att fundera.

Han som vi hade planer på att skulle komma till mig där vid midsommar (som eventuellt skulle ha fått sova i uthuset ;)) skriver ofta "hej du fina" eller liknande. Sätter inte nåt egentligt värde i det eftersom vi aldrig ens träffats. Det är nog bara hans stil och förmodligen skriver han så till många.
Vi har för övrigt dragit ner på mailfrekvensen ordentligt nu, men vi får se - kanske vi träffas, kanske inte.

GAAAH!! Hamnade plötsligt in på flera plutmuns-killar på mp:wtf::arghh:
Urk urk urk och fy bubblan vad jag kan tycka det är äckligt med såna där "pussbilder" :arghh::nailbiting::wtf:

Finns det verkligen ingen spysmiley?

GAAAH!! Hamnade plötsligt in på flera plutmuns-killar på mp:wtf::arghh:
Urk urk urk och fy bubblan vad jag kan tycka det är äckligt med såna där "pussbilder" :arghh::nailbiting::wtf:

Finns det verkligen ingen spysmiley?

Vad är det för bilder, det har jag aldrig sett, men jag kollar aldrig på andra mäns profiler?

Har iofs jag också från en del vänner, men då är det så vi alltid uttrycker oss emellan och alltså inget jag reagerar på. Jag vägde nog in hur det hade förändrats från hans sida. Från att inte uttryckt sig såhär innan... så han verkar inte skriva så till den breda massan. Det här började för några veckor sedan (då jag reggade mig på MP igen).
Ja, ja...vi får väl se vad som händer. Blir det för tvetydligt i längden om vi kanske vill vara ett par på sikt eller om det bara är KK så kommer jag ju att fråga honom.
Han vet ju att jag inte vill fastna i ett KK-förhållande. Och han har själv sagt att dejta för evigt inte är ett allternaiv utan att man tillslut får bestämma sig. Det ger sig nog. Bara jag som funderar :)
Min tanke är att det nog är bäst att analysera och tolka SMS och dylikt så lite som möjligt för att undvika att man dels läser in sådant som inte finns men även för att inte missförstå generellt.

Jag menar, oavsett om han inte skriver så till alla så säger det inte nödvändigtvis någonting om hans känslor eller intentioner.

Need no more words !!!

10464017_10204004415580496_8500435957243944602_n.jpg

Bilder på såna där "luftpussar". Pluta med munnen, skrynkla ihop läpparna och försök se förförisk ut.
Usch blir illamående bara jag skriver det

Och ALLTID i bar överkropp!! Man ska se lite av bröstet och håret typ....

Jag har redan lessnat, pendlar mellan att det inte finns några vettiga människor eller att jag är för dömande.

Gillar inte de som öppnar med hej söt eller hej snygging. Det känns inte äkta, kanska allra helst när jag inte har någon bild. Gillar inte heller dessa avklädda visa överkroppen bilder, möjligen om det är en bild på stranden men inte en selfie i badrumsspegeln.

Min syrra var 18 när hon fick sin dotter, 37 när hon blev mormor och i år blev hon "gamlamormor" vid 66.
Ha, där fick hon för att hon gjorde mig till moster vid 2 månaders ålder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 640
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
861
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 061
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka