Var det du som var sen med att få en son eller är det sonen som är för sen med att få barn?![]()
Sonen är lika gammal som jag var när jag gjorde min mamma till mormor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det du som var sen med att få en son eller är det sonen som är för sen med att få barn?![]()
Sonen är lika gammal som jag var när jag gjorde min mamma till mormor.![]()
Och bara för det (och för att jag har lite småtråkigt) var jag tvungen att aktivera mitt konto på MP igen!Vad skönt med en ny tråd! Nu kanske man kan bli lite aktiv igen.
Har iofs jag också från en del vänner, men
Han vet ju att jag inte vill fastna i ett KK-förhållande. Och han har själv sagt att dejta för evigt inte är ett allternaiv utan att man tillslut får bestämma sig. Det ger sig nog. Bara jag som funderar![]()
Alltså, det här med KK-förhållande fattar inte jag. Bestämmer man att man bara ska ha varandra för sex? Får man ligga med andra då också? Och om man inte får det, då har man väl nåt slags förhållande i alla fall, eller...? Det blir ju übermärkligt annars; nej du ska bara ligga med mig men får inte träffa någon annan att eventuellt bilda par med!
Nej, jag förstår mig verkligen inte på det där. Men jag kanske är för gammal helt enkelt.
//Mona, den levande fossilen
Får och får, det gör man nog som man vill. Man kommer förmodligen överens om hur man gör, bara ligger med varandra, ligger med flera, om man säger till och avslutar om man börjar dejta, om det inte spelar någon roll etc.Alltså, det här med KK-förhållande fattar inte jag. Bestämmer man att man bara ska ha varandra för sex? Får man ligga med andra då också? Och om man inte får det, då har man väl nåt slags förhållande i alla fall, eller...?
Det är väl det som är tanken, att ha helt kravlöst sex.När jag har haft KK så har det inte varit exclusivt.
När jag har haft KK så har det inte varit exclusivt.
Man får nog formulera sig som man vill, precis som i alla situationer beror det nog på hur man är som personMan ringer och "Du jag är kåt. Kom hit."
Och that´s it?
Jag gissar på att även det beror på person till person. Att vissa ligger med någon som de gillar att hänga med i övrigt också att och andra kanske är med någon som det bara är sex och inget annat med.Jo, det var mer metaforiskt. Inga andra känslor, menar jag.
Fasen vad jag känner mig oerfaren på relationsfronten när jag läser om alla varianter som finns som jag har missat.![]()
Eller så går man på båda, det funkar det medTja om man går på kvantitet och inte kvalitet.
Tja om man går på kvantitet och inte kvalitet.
Äsch, det tycker jag inte att du ska göra. Själv har jag ingen egen erfarenhet av exempelvis en KK-relation eller att nätdejta men det gör mig inte så mycket faktiskt. Däremot tror jag att det är bra att vara öppen och ta chanser när de kommer, gå på dejt mer som en kul grej än för att träffa The One. Att det blir både roligare och enklare då.Fasen vad jag känner mig oerfaren på relationsfronten när jag läser om alla varianter som finns som jag har missat.![]()
Ja, precisVem bestämmer vad som är ett "kvalitativt" förhållande, då?
För mig kanske ett förhållande som går ut på att ligga satan och sedan inte prata överhuvudtaget förrän nästa gång jag är sugen är lika kvalitativt som ett traditionellt, monogamt parförhållande för dig.
Däremot tror jag att det är bra att vara öppen och ta chanser när de kommer, gå på dejt mer som en kul grej än för att träffa The One.