tigerflicka
Trådstartare
Då vet du vad du har att göra nu en stund!Iphone,,,sånt purgas
Jag har jobbat plus pendlat i 11½ tim idag och det är utan rast och utan mobiltäckning. Jag är chanslös här.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet du vad du har att göra nu en stund!Iphone,,,sånt purgas
Jag har jobbat plus pendlat i 11½ tim idag och det är utan rast och utan mobiltäckning. Jag är chanslös här.......
Orkar jag inte. Vist får man ett uppsving med nya bilder. Men det uppsvinget varar bara en dag el två. Jag har verkligen ingen lust att lägga ut nya bilder flera gånger i veckan för att vara intressant. Har nog 7-8 bilder i albumet...visst borde det räcka för att visa mig?
På MP flyter jag bara med i nuläget. Är helt passiv.
Ska ju jobba som en idiot i 6 veckor nu. Kommer inte hinna med nått dejtande eller orka nya kontakter. Får se efter den här jobbperioden hur saker och ting ser ut![]()
Tycker presentationen är helt ointressant för mitt vidkommande. Känns i mina ögon som uppblåst ordblaj och försök att göra sig intressant, helt utan att lyckas.
Jag antar att du inte fattade mitt lilla skämt, kanske lika bra det.![]()
Personangrepp?Nej gud nej! Du är verkligen inte otrevlig och går absolut inte till personangrepp!
Jag dejtar inte. Bara för upplysnings skull.
Joooo...jag fattade ju att det låg ironi bakom..... du ser. Så seg att jag inte ens orkade ge respons på det!!!
Förra gången du la upp en ny bild så såg jag en bild jag kände igen från fototråden här på Buke och då tog nyfikenheten överhanden så jag kollade din profil, det var det jag menade.När man lägger upp en ny bild så syns ju även en del gamla bilder under Uppdaterat fotoalbum>> på Startsidan på MP, så det är inte säkert att du lade upp just den bilden som jag kände igen vid det tillfället.
Om du inte uppskattade att jag var nyfiken så ber jag om ursäkt.
Hahahaha
Nu är kärringen med på banan!
Helt ok att kolla ju. Vi är ju familj...Bukefamiljen.
Börjar känna att jag gömde min hjärna på jobbet. Tur jag ska dit i morgon också.
Jag skyller på värmen, åldern, dåliga gener, för många arbetade timmar, grannen och att jag har en grön cykel!
Snälla alla......jag går och lägger mig nu. Försööööök att inte skriva 10 sidor innan kl 17.00 i morgon. Såååå jobbigt att läsa ikapp när jag kommer hem!
Såklart inte! Jag är helt övertygad om att man kan dejta ändå!Börjar känna mig stenålders.... Har ingen Iphone, vet knappt vad det är (och vill inte ha)
Är jag för gammal för dejtingsvängen då månntro???![]()
Är jag för gammal för dejtingsvängen då månntro???![]()
Ha ha!Ja.Det beror på i vilket åldersintervall du söker.
Ha ha!
Men du menar "Nej. Det beror på..."![]()
Försmäkta inte. Smartphones är väldigt överskattat.Kryper tillbaka till min grotta.....![]()
Kryper tillbaka till min grotta.....![]()
Vet någon hur man kan blocka ngn på en iPhone? Han som jag träffade har skickat flera meddelanden och undrat varför jag inte vill ses igen trots att jag förklarat på dejtingsidan. Jag gjorde misstaget att lämna telefonnummer.. Det ska jag inte göra igen..
Inga kvaliteter du saknar. Stanna på banan du.Kryper tillbaka till min grotta.....![]()