Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stranden är lite extra jobbig om man inte är nöjd med sin kropp, så pressa inte henne för hårt om hon inte vill. Trots att det är några år sedan jag gick ner mycket i vikt så har jag fortfarande inte vågat mig på att gå till någon strand. Nästa år kanske. :)

Nej, det ska jag inte såklart :) Blir bara ledsen att hon ska behöva känna så om sig själv, hon är ju så vacker i mina ögon!
Men jag vet att det är jobbigt, så jag ska inte tvinga henne alls!

Ha ha! För den handlar ju verkligen om det fortfarande. Men att vara dryg går ju bra.
Nu tycker ju jag att du är sällsynt dryg med detta då. Jag svarade på ditt inlägg, jag ber hemskt mycket om ursäkt om jag gav ett svar du inte ville ha. Lägg ner din tråkiga attityd.

Vad är det för pärla till bil du har köpt förresten?

En liten skoda :love:
10532790_10152173278800614_2193548188403729824_n.jpg

Nu tycker ju jag att du är sällsynt dryg med detta då. Jag svarade på ditt inlägg, jag ber hemskt mycket om ursäkt om jag gav ett svar du inte ville ha. Lägg ner din tråkiga attityd.

Jag ber om ursäkt om det inte passade damen att jag svarade med samma mynt.

Var hos älsklingen igår till idag, SÅ skönt med en egen bil! Tror jag är lite kär i den (också)!
Blev bjuden på kinarestaurang, det var riktigt trevligt! Och hjärtat fick provköra min bil och blev sjukt avundsjuk :D
Vi hade en så mysig kväll, det är så avslappnat och man kan retas och skratta både med och åt varandra utan att det blir sura miner nånstans. Min underbara tjej! Det känns lixom så "vuxet" och bra på nåt sätt, jag kan inte beskriva det :love:
När vi skulle sova tog hon upp flyttfrågan, om jag hade tänkt flytta tillbaka igen till min lägenhet om jag skulle flytta till henne under renoveringen. Jag svarade bara nej...
Efter en viss eftertanke så säger hon igen att "Vad ska alla tycka? Kan man verkligen flytta ihop så tidigt?" Så det verkar vara lite där skon klämmer. Vilket är lite sorgligt. Jag tycker (och sa det också) ju att man kan det. Men jag har sagt att det spelar ingen roll och att det är helt okej för mig. Hon frågade om det verkligen var så, och jag svarade att det är det. Och det är det ju! Om hon inte vill så ska vi ju såklart inte göra det. Fast jag tror frågan ligger och gror lite där ändå... :angel:
Det är synd att hon ska behöva känna så, tänka på vad alla ska tycka om henne osv. Hon har ganska dåligt självförtroende, pratar ofta om att hon är tjock osv. Men det verkar som hon inser att jag älskar henne precis som hon är, vilket jag sagt (såklart!).
Bada gör hon inte heller (för hon tycker hon är för tjock) men jag ska iaf försöka få med henne ut på stranden nån dag, jag vill ju för tusan bada! Och det tänker jag inte göra själv nu när jag har hittat min flicka ju, det får hon ju fatta :D
Vad glad jag blev av att läsa din uppdatering! Hon behöver nog bara lite tid för att vänja sig vid tanken på hur hon ska ta omgivningen.

Jag ber om ursäkt om det inte passade damen att jag svarade med samma mynt.
Du får tro vad du vill, jag hade ingen avsikt att vara dryg, jag svarade på ditt inlägg och är det någon som är medvetet otrevlig här så är det inte jag. Använder du den tonen i dejtingsvängen också, och hur går det?

Du får tro vad du vill, jag hade ingen avsikt att vara dryg, jag svarade på ditt inlägg och är det någon som är medvetet otrevlig här så är det inte jag. Använder du den tonen i dejtingsvängen också, och hur går det?

Nej gud nej! Du är verkligen inte otrevlig och går absolut inte till personangrepp! :laugh:

Jag dejtar inte. Bara för upplysnings skull.

Meeeen va ni skriver!!!
Får ju säga upp mig från jobbet om jag ska himna med här!
Får starta datorn. Har ju inte en sportslig chans att läsa ikapp på mobilen!

Jag försökte svara på ditt inlägg med Firefox i mobilen på morgonen idag, men det funkade inte alls. Är det någon annan som har märkt det eller är det bara iPhone som gäller här på Buke? :)

Jag försökte svara på ditt inlägg med Firefox i mobilen på morgonen idag, men det funkade inte alls. Är det någon annan som har märkt det eller är det bara iPhone som gäller här på Buke? :)

Iphone,,,sånt purgas ;)

Jag har jobbat plus pendlat i 11½ tim idag och det är utan rast och utan mobiltäckning. Jag är chanslös här.......

Aha, inte mycket konkurrens alltså, då blir det ännu lättare. :)

Du får lägga ut nya bilder, det brukar locka lite folk till profilen. När du gjorde det någon gång förut så fick du iallafall ett besök, det är jag säker på. :angel:

Orkar jag inte. Vist får man ett uppsving med nya bilder. Men det uppsvinget varar bara en dag el två. Jag har verkligen ingen lust att lägga ut nya bilder flera gånger i veckan för att vara intressant. Har nog 7-8 bilder i albumet...visst borde det räcka för att visa mig?
På MP flyter jag bara med i nuläget. Är helt passiv.
Ska ju jobba som en idiot i 6 veckor nu. Kommer inte hinna med nått dejtande eller orka nya kontakter. Får se efter den här jobbperioden hur saker och ting ser ut :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 708
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
871
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 158
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 985

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka