Ny förstasida och uppdaterat forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som ni kanske sett har jag ändrat lite på förstasidan så att den innehåller lite mer än den tidigare. Detta har varit på gång länge, nu är det äntligen genomfört.

Hoppas ni kommer gilla det.



Jag har även uppdaterat forumet till senaste version, det innebär inte speciellt många förändringar. Det har tillkommit en del nya funktioner och förbättringar.

Fler förbättringar kommer längre fram.

Kom gärna med åsikter och synpunkter om förändringarna under Om Bukefalos.com-forumet.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 392
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 534
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 976
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp