Ny Grå tråd

LilaTiger

Trådstartare
Jag startar en ny tråd där jag vill se er gråa utrustning.
Jag vet att det finns en gammal tråd men många av de bilderna där syns inte längre och kanske är det så att ni har bilder på nyare grå utrustning som ni vill lägga in?

Kom igen nu, in med fina bilder på grå utrustning!

;)

Senast ändrad:
Sv: Ny Grå tråd

Jag kan börja med att lägga in detta foto på mig och min prinsessa i grå utrustning:
dsc_9183_140791779.jpg

Kom ju på att min prinsessa har ett mörkgrått ofodrat regntäcke också...

dsc_8873_139263042.jpg

Och lite mer grå utrustning:
dsc_8555_127526570.jpg

Senast ändrad:

Jag har köpt det på Hööks, och det är ett av mina favoritschabrak.
Har nog dessvärre inget bättre foto.

Jag hittade det på Hööks och blev överlycklig men det fanns inte i rätt storlek :( Får hoppas att det finns i butiken istället.

Du vet väl att du kan se lagersaldo på alla butiker på hemsidan? Annars kanske du kan ringa och kolla och be att de lägger undan åt dig så slipper du åka i onödan?

Det finns inte i "min" butik, däremot finns det i Upplands Väsby. Är inte det rätt nära Märsta? :angel:

Annars kanske min butik kan skicka efter ett från en annan butik?

Jo, det är nära och jag jobbar ungefär 200 m därifrån men dessvärre har jag inte möjlighet att hoppa in och handla åt dig för jag åker iväg på tjänsteresa nu på förmiddagen och är inte tillbaka förrän sent fredag kväll. :crazy:

Helt lugnt :) Ska se om det går att göra som jag skrev, att min butik liksom beställer från en annan butik.

Lite OT men vad tycker du om kvalitén på GGschabraken?
Dom är ju så fruktansvärt snygga men jag har hört att passpoalen krymper rejält efter tvätt :crazy:

Jag älskar mitt! Verkligen de bästa jag har. Har ett till fast i sammetliknande och det är minst lika bra. Passformen är underbar! Jag har faktist aldrig behövt tvätta något av mina så kan ej yttra mig om det krymper elr ej. Men kan återkomma när jag tvättat något av dom. :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 445
Senast: Habina
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka