JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Jozephin
Startdatum
Startdatum
17 Jun 2005
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
739
Imorgon kommer min söta tredje hamster hem. Skall hämta henne då. Oj vad jag längtar!
Foton på min lilla bäbis, dock tre veckor på fotona och nu är hon 4½ så...
Var bara tvungen att vetilera.
Sv: Ny hammis
åh vad kul
Naaaw va söt!
Vill också ha hamster igen! Älskar dom! Dock har jag fastnat mer för de sibiriska dvärgisarna. Antar att din är guld?
Ja alla mina är guldisar.
Skall kanske föda upp i framtiden med så.
Blir nog kul om det blir så.
kul ändå.
Nämen, åh va söt
Skulle gärna vilja ha ngn guldis...
Så
Jag har haft flera normalfärgade umbourose själv
Ja hon är så fin så.
Skall evetuellt ta en kull på henne nästa år så snart papovamissatnkarna lagt sig och hon är i "duglig" ålder.
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Övr. Hund
Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text.
Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
3
Valp med diarré?
Hundhälsa Nu är han bra i magen igen men har istället börja kräka 2-3 ggr om dagen vilket nu gör oss oroliga. Hur kan de plötsligt blivit kräk...
Lisen82
Idag kl 02:55
Svar: 7
Visningar: 308
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det beror lite på vad du menar med hårda. De är ju inga brukshundar och mina är förarveka, men inte riktigt på samma sätt som en...
Tora
Idag kl 01:28
Svar: 33
Visningar: 1 146
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Åh, förstår att det känns svårt ❤️ Men det ska vara roligt att ha hund, även om just valptiden kan vara tuff, så ska det roliga väga...
Tajger
Igår kl 23:51
Svar: 911
Visningar: 65 460
Hund
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Då har vi ett föl på utsidan och ett kvar som vi väntar på 🥰.
Föddes för lite drygt två timmar sedan, på dygn 348. Kön är oklart än så...
cili
41 minuter sedan
Svar: 92
Visningar: 9 620
Avel
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Vad gäller att hålla god min för grannsämjan. Det är sånt som personer som ignorerar lagar och regler lever på. Folk vågar inte stoppa...
Görel
Idag kl 01:02
WE-tråden
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...
Gabby_Ossi
Idag kl 00:43
Svar: 690
Visningar: 60 690
Grenar