Ny karriär

fliz

Trådstartare
Tänkte bara höra om någon känner igen min "gamle" gubbe. Hans nya "karriär" som fotomodell ( studentfoton ). Lille Local Hero:D
frdigpvghem3.jpg

PICT1540.jpg

PICT1581.jpg

Sv: Ny karriär

Visst känner jag igen Local Hero. Han var en fin löpshäst och han ser inte ut att vantrivas i sin nya karriär.
Dessa galna fullblod ;)

Klart jag känner igen honom! Han stod ju på "semester" i ett stall där jag jobbade för massor med år sen. En väldigt trevlig herre, en sån man minns! :)

Åhh, vad roligt att han har blitt så fin och har de bra nu.
Var rädd om honom han var en riktig stjärna.

Roligt att se att ni har bara gott att säga om min lille hingst. Han har ett bra "pensionär" liv, med god mat, lite motionsridning och några damer som sällskap. Jag är rädd om honom :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 918
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
674
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: IngelaH
·
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål
  • Skadade hästar och konvalescenter
Tillbaka