Ny kollektion på horseware

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Någon har som vet om horseware kommer komma med en ny kollektion till hösten? Har upptäckt att väldigt många rear ut rambo wug. Kommer dom försvinna och nya komma? Hittar inget på horsewares hemsida. Är på gång att beställa ett gäng men väntar nog om det kommer nytt kul :love:

Någon som sitter inne på info???

Sv: Ny kollektion på horseware

Jag har då inte sett några Rambotäcken reas ut, däremot dom gamla Rhinomodellerna då dom är utgående modeller. Någon ny kollektion har jag inte hört talas om.

Yes, Rambotäckena ska förnyas därför reas de ut :D

De verkar komma två nya färger, men även en helt ny modell av Rambotäckena. Mycket smart lösning, där framdelen är specialanpassad med extra rymd i bogen så att hästen ska kunna röra sig fritt, medans bakre delen av täcket mer sitter som ett vanligt täcke:) Verkar oerhört praktiskt,smart och framförallt skönt för hästarna! Den nya modellen heter Rambo Optimo och finns i två olika färger som jag har förstått det (grå/svart/orange eller beige/brun)

åååååå :love: jag är också nyfiken på nya täckena, hur vet du allt det där?
Finns det ngt om det på nätet? När släpps täckena, någon som vet pris nivån?

För övrigt är jag också intresserad av rea på RAMBo, vart vart vart??:laugh:

Har sett på en massa utländska sidor att horseware kommer med nya täcken. Rambo wug finns i brunt, skitsnyggt:d. Även rambo original o rambo duo finns i nya färger. Enligt bilderna så är det v-knäppning på original o så finns dom med 100gr foder. Precis som Långnos skrivit så finns det ett helt nytt täcke, Rambo optimo.

Finns även nya Amigo täcken, Amigo XL. Ska väl ersätta rambo XL antar jag.

Står inget om det på horsewares hemsida (vad jag kan hitta), men dom brukar ju inte vara så snabba på att uppdatera...

Gå in på HW egen hemsida så står det under nyheter:d Där postar de även youtubeklipp med nyheter och bland annat hur det nya rambotäcket ska fungera. Då kan man även få en sneek peek av nya färger på andra täcken med. Om jag inte såg fel verkar det som att deras new market collection ska komma i italienska färgerna:love:

Jag såg ett newmarket fleece i grå/vit på en utländsk sida häromdagen, tillhör kanske den nya kollektionen?

Har suttit och kikat runt på lite utländska sidor nu, hittade en hel del fina HWnyheter! :laugh:

Jag hittade bara videor för nya kläder som kommer :confused: Nån som vet när HW brukar släppa sina kollektioner, jag är på jakt efter regntäcke, men nu vill jag ju vänta och se vad det kommer för spännande nyheter :d

Dom har tänkt väldigt mycket på designen men färgerna var väl i fulaste laget. Däremot så är dom andra nyheterna väldigt fina :)

Det verkar som rambo original ska komma i olivgrönt och med halstäcke till!!! :love::love::love:

Amigo kom ju med nya färger för bara ett litet tag sen så jag är osäker på om de kommer ut med några nya igen. Däremot så kommer det tjockare Amigotäcken i de nya färgerna som redan finns.

Vad mkt info du hittar! Du är nog bättre på att göra efterforskningar än jag :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 839
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla... 52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
33 399
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 998
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka