Bukefalos 28 år!

Ny liten funktionalitet

Jag har inte riktigt varit medveten om att ni användare som inte är moderatorer inte har sett om en användare har bannats av oss moderatorer.
Nu skall detta vara ordnat på så sätt att de som bannas får en speciell avatar så länge de är bannade.
Jag hoppas att vi slipper se dessa:
avatar_banned_s.png
 
Eftersom jag hade missat att informationen redan fanns och att jag anser det bättre att den bannade användaren har kvar sin avatar kommer jag backa och ta bort denna funktionalitet.
 
Det tycker jag var ett bra beslut, faktiskt. Även om den stora etiketten var snygg och kul så blev banningen väldigt in your face, och det inbjöd bara till diskussioner om folk som inte längre kunde försvara sig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 493
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 852
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 610
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp