• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Cliff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 4 398
C

Cliff

Jag o min sambo har bestämt o skaffa en hund till, nu blir det en Mops!! :love: Är det någon som känner till ngn bra uppfödare för denna underbara ras??

Sv: Ny Mops!!

Någon uppfödare i Sverige känner jag inte till...men jag tror att väntetiden på dem är värre än på chihuahua för tillfället. Har en vän utanför stockholm som har väntat i säkert 2 år nu. står i kö hos flera uppfödare.
Ring till SKK eller kolla deras hemsida efter uppfödare.

Min pappas sambo föder upp mops.
Blir en eller två kullar i sommar. (Siivas kennel)

Puggens finns också :D Men de är den enda jag känner till.

www.puggens.com

Neee haha de som är så fulsöta :love: ;) Va roligt för dig...:) Lägg in snuttiga valpbilder sen då på den tilltänkta

Blir fel i adressen.. testar att skriva in den:
http://www.puggens.com

Cliff: Vad kul! Haha, de är så fula så att de är söta. Skulle jag ha en trubbnos skulle det vara en petit brabancon eller griffon belge. :) Lycka till i andra fasen av hundletandet. Hitta kennel.

älskar frallor, blir en till senare, men vi har bestämt att köpa mopsen först....

vet inte riktigt vart i landet du håller till. En kollega till mig köpte av en uppfödare i höstas, ska kolla med honom. det var en fin liten tjockis de hade

okej...mammas bästa kopmis har mops uppfödning..finns en massa här runt om kring...

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 114
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 651
Senast: Sedna
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 904
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31