• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare karatefisken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 701
K

karatefisken

Har varit och provat ut en sadel till min ponny nu !:banana: Fick provrida lite olika varianter men fastnade för en Morris&Nolan dressyr. Tyvärr mörkbrun menmen. Men det är så skönt å ha det gjort, den gamla frank bain sadeln hade inte gjort någon skada men kanske var dags att stoppa om. Hoppsadeln som jag varit lite rädd att rida i ifall den inte passa låg bra!:D Så den behövde jag inte byta.
Va har ni för erfarenheter av Morris&Nolan?
Och vet ni någonstans man kan få tag på ett träns som har mässingsspännen i sån där äcklig bajsbrun?

Sv: Ny sadel!

Treadstone har sån där äcklig bajsbrunfärgade träns ;)

Jag gillar M&n, bra sadlar, sköna och finns i breda bomvidder. Dock svåra att få tag på.

Liknande trådar

Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är... 2
Svar
25
· Visningar
12 621
Senast: ylvalill
·
Utrustning Jag får snart ett nervbryt utan dess like. Dessa sadlar :angel: Jag har ett stort hbl med relativt rak rygg och en del manke. Vitt...
Svar
6
· Visningar
3 315
Senast: linzan
·
Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp, eller kanske snarare lite åsikter då det lär gå isär. Jag rider dagligen i dressyrsadeln men min häst...
Svar
0
· Visningar
1 083
Islandshäst Någon som har tips på vad för sadel som skulle kunna passa på min lill fröken? Hela ryggen är liksom i framåtlut, lägsta punkt är...
Svar
14
· Visningar
1 369
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pass förvaring
  • Vi som letar häst II