Ny sköldpaddsväst!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Marina95
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 054
M

Marina95

Hej!
Jag undrar om någon har någon bild eller vet någonting om den nya skäldpaddsvästen som har/ska kommit/komma ut?
I min ridbutik sa hon att den skulle komma till henne den 15 augusti, men den kanske redan har kommit någon annan stans?
Hon sa att den skulle vara likadan som Racesafe/riders company västarna men ställbar i axlarna, alltså så att man kan växa lite mer i den än i de andra.
Tacksam för svar:)

Marina95

Sv: Ny sköldpaddsväst!

hade ingen aning om det. Vad är det för märke på den?

Ja, det är ju lite dumt med de andra för växer man i ryggen så blir ju västen för liten.

Kom inte riktigt ihåg, *tänktänk* kanske att det var Dan Rider hon sa men är inte alls säker:p

Aldrig hört. Men smart :p Men hur man ändrade den i axlarna?

På nästan alla de "gammla" västarna så ändrar man ju med kardborre, vet inte på denna men det blir väl något i den stilen:laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 012
Hundträning Hej Ni kanske minns mig, jag skrev en tråd för ett par år sedan om min sambo som hade köpt en hund han inte tog hand om och jag visste...
Svar
18
· Visningar
2 833
Senast: Sel
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 122
Senast: shia
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Energi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025