Ny version av bloggen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis uppdaterat Bukefalos blogg till en rykande färsk beta-version.
Detta kan innebära lite fler buggar än man är van vid. Men jag tyckte att alla de nya funktionerna som finns i denna version gjorde det värt att chansa lite ;)

Just nu ser layouten minst sagt konstig ut för mig, jag antar att det ser lite konstigt ut för er också. Jag skall ta en snabb titt på detta innan jag går och lägger mig, men risken är att jag inte hittar en lösning i natt utan vi får leva med det ett litet tag. Ledsen för detta.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 239
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 905
Senast: Dimmoln
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
1 361
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
1 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp