Ny westerntidning!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare twinstar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 903
T

twinstar

Fick med första numret av den nya Westerntidningen med Hästfocus idag! Den ser spännande ut!

Någon mer som fått och läst?
Hade ingen aning om att det var på gång en svensk westerntidning men det var väl på tiden! :bow:

Återkommer när jag har läst den!

Sv: Ny westerntidning!

Hoppas att den är bra,för jag har anmält mig för prenumenation på den.
!

Och nu har jag också anmält mig för prenumeration!

Och dessutom lyckats luska ut att det kommer ytterligare ett nytt westernmagazin som ska heta LuckyRider (http://www.luckyrider.se/)
och första numret kommer 26 juli!

Var westerntidningen bra? Jag hoppas också på att få en med min hästfocus!

Jag tror jag har lyckats missat att betala in min hästfocus-prenumenation :cry: följer Lucky Rider med om man köper lösnr oxå?!

Det hade inte jag en aning om !
Jaha då blir man ruinerad på tidningsinköp nu då. :)

Nej. LuckyRider följer inte med nånstans.

Däremot Western Magazine följer med i prenumerationen på Hästfocus. Om den följer med ävne om man köper lösnummer vet jag inte. Återstår att se i affären om några dagar!

Jag har läst den och även anmält prenumeration. Kommande nummer man betalar för blir dubbelt så tjocka också :bow: Tyckte såklart pleasure-artikeln var bra :D

Jag är inte imponerad!
Kanske för att det hela var ett specialnummer för Ranch Horse Classic! Ganska slarvigt skriven. En artikel började med "...som vi redan berättat i flera artiklar...". Ehum? Var inte det här första numret?

Känns att den är producerad av samma folk som producerar Hästfocus. Samma slarviga redigering.

Artikeln om pleasure var dock det bästa i hela tidningen! Riktigt bra artikel faktiskt tyckte jag!

Har bara bläddrat igenom snabbt ,men blev inte heller direkt imponerad.Tunn,väldigt mycket annonser.Artiklarna har jag inte läst ännu.Vi får hoppas att de är bra och att nästa nr är tjockare.

twinstar skrev:
Och nu har jag också anmält mig för prenumeration!

Och dessutom lyckats luska ut att det kommer ytterligare ett nytt westernmagazin som ska heta LuckyRider (http://www.luckyrider.se/)
och första numret kommer 26 juli!

Jag blandade ihop dem två... men det kommer alltså två nya westerntidningar nu!? :idea:

Planeta skrev:
Tunn,väldigt mycket annonser.Artiklarna har jag inte läst ännu.Vi får hoppas att de är bra och att nästa nr är tjockare.

Detta nummer var tunnt och mycket annonser för att det var ett gratisnummer. Läste att tidningen i fortsättningen kommer vara mycket tjockare...

var inte heller så imponerad men om den blir tjockare och inte så mycket annonser så skulle jag nog gilla den. Känns som det räcker med de annonser som är i hästfocus.

twinstar skrev:
Jag är inte imponerad!
Ganska slarvigt skriven.

Känns att den är producerad av samma folk som producerar Hästfocus. Samma slarviga redigering.

de borde korrekturläsa innan de släpper iväg den.. en del stavfel.. :smirk:

Har ni läst artikeln om Cowboys och Vaqueros i gratisnumret av Western Magazine?
Har nog aldrig sett så många stavfel och redigeringsmissar i en tidning. Synd, för det var intressant!

Jag ska riva ut sidorna, markera med märkpenna alla fel jag hittar och skicka in.
Hoppas inte resterande nummer är lika oredigerade, i så fall vill jag inte betala för tidningen!

Ja jag läste den, vet inte hur många stavfel det var. Otroligt dumt gjort eftersom det verkar haffsigt gjort. Bra att skicka in en kopia med alla fel markerade.

Ha ha, tänk vad olika man är; jag har läste igenom hela tidningen och hittade inte ett enda stavfel (inte vad jag tänkte på i alla fall). Kanske det beror på att jag läser så snabbt :d. Men jag tycker inte det har så stor betydelse med stavfel här och där faktiskt, även om det är klantigt :smirk:. Gissar att ni själva jobbar på tidningar eftersom ni är så nitiska?

Ett fel här och där bryr jag mig itne om.
Men läs artikeln jag pratade om och häpna du också!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
817
Senast: bollen__
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 404
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka