Nya benskydd *hjälp*

pink_angel

Trådstartare
Då ska den lilla hästen få nya skydd då jag tycker att hon ska få vara lite snyggare på tävlingar/träningar och jag får ut en massa lön snart :D.

Är det någon som vet något om events senskydd/bakstrykappor de med utbytbara fårskinn/neopren inlägg. Har viss förkärlek till fårskinn :angel: men det lät smidigt att kunna byta ut det och bara ha "fluffet" på tävling.

Så någon som vet hur de är i storlek, kvalité, passform osv.?

Annars tänkte jag på dyons läderskydd med kardborre... visserligen ett betydligt dyrare alternativ men i så fall får hon ha de gamla på träning och bara ha läderskydden på tävling. Någon som vet hur de är? i storlek osv? snygga är de ju iaf:angel: och hur är de i färg? har inte sett dem IRL.. min sadel är tvåfärgad tabacco/brun... tex. eskadrons bruna skydd passar bra till.

Även andra tips mottages mer än gärna:)

Sv: Nya benskydd *hjälp*

ett par bruna vereduc carbon gel då till tävling?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nya benskydd *hjälp*

Jag skulle antingen ta Veredus eller Eskadron och köpa lösa fårskinnspaddar att ta på och av vid olika ändamål. ;)

Liknande trådar

Utrustning Hoppas på att få lite smakråd från er :laugh: Jag vill köpa nya lite finare benskydd till min fröken. Men jag vet inte riktigt vad...
Svar
19
· Visningar
2 762
T
Utrustning Nu måste bukes experter hjälpa mig! För jag ska börja rida igen, och visserligen har jag haft kvar min häst, men nu ska vi byta stall...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: kryptisk
·
M
Utrustning Eskadron-skydden har "permanent" ludd i va? Från början så ville jag ha snygga skydd, senskydd fram och låga strykkappor bak, som...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: md5krist
·
C
Utrustning Har velat hur länge som helst nu mellan vilka skydd jag ska köpa och vilken färg :mad: och kommer aldrig fram till något vettigt...
Svar
19
· Visningar
1 334
Senast: CeciliaHeikne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka