Nya bilder på kaninerna mina

Sv: Nya bilder på kaninerna mina

Bebisarna, som nu är 5v gamla. :)
Dragon - Till salu vid 8v.

Krasse - Tingad!

Teo - Tingad!

Iris - Stannar.

Lilja - Till salu vid 8v.

Det var allt! :)

ÅÅ, så söta :) !! Man blir verkligen sugen på att skaffa sälskap till min kanin men det får jag inte. :cry:

Är det kul att ha kaninuppfödning? Det har jag drömt om länge!!

Det är jättekul. Men har jättedåligt med burar och pengar, så har bara ett avelspar.. :/ Om man ändå kunde vinna lite pengar. :angel:

ja men endå!!! Är det många som vill köpa kanin ungar eller är det svår att få tag på köpare?

Hur gammla är ungarna när de öppnar ögonen?

Gu vad söta kanin ungar är när de nyfiket skuttar omkring. Burkar alla vara nyfikna?

:)

Smultronblomma skrev:
ja men endå!!! Är det många som vill köpa kanin ungar eller är det svår att få tag på köpare?

Hur gammla är ungarna när de öppnar ögonen?

Gu vad söta kanin ungar är när de nyfiket skuttar omkring. Burkar alla vara nyfikna?

:)

Jodå, det brukar vara ganska lätt att få ungarna sålda. Men det kan ju ha lite med att göra vart man bor.

De är ca 10-12 dagar gamla när de öppnar ögonen. :)

Tja, de flesta brukar göra det. Men sen finns det ju de som hellre ligger i trygga boet. :P

vilken är den vanligaste färgen du avlar? Har de samma färg på ögonen när de föds som när de är gamla?

Du som verkar kunna så mycket om kaninen kan du svara i min kanintänders tråd. :smirk: Har du fler bilder på de mindre kaninerna? De är så söta!! :D

Smultronblomma skrev:
vilken är den vanligaste färgen du avlar? Har de samma färg på ögonen när de föds som när de är gamla?

Du som verkar kunna så mycket om kaninen kan du svara i min kanintänders tråd. :smirk: Har du fler bilder på de mindre kaninerna? De är så söta!! :D

De färger som brukar ploppa upp är blått, isabella och svart. :)
Ska snart skaffa mig ett dvärgvädur-avelspar i blått. :D Eller förhoppningsvis snart iaf.

En del kaninungar kan ha nästan blåa ögon som små, men bruna när de blir äldre. Mina har bruna ögon från de föds. :) Ska ta nya kort på ungarna imorrn, så lägger in då. :D

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
176
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 016
Senast: Efwa
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 288
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden