Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Shit va snygga ni är! Då får vi åka på tävlingar tillsammans i höst!
Snart får vi väl käpa en lastbil så vi kan knö in hela stallet :P
Är det ngn som inte provat på western nu?!
Haha, här kommer Team algustgården med ett gäng tokiga hästar och ryttare Klart vi ska ut och tävla ihop i framtiden.
Hur gick träningen för Liz? Jag hann inte stanna kavr och titta..
Jag som ville få med alla ut på tävlingen redan den 13... Är sjukt nervös! Men tjerna på Foss-Toss hänger med iaf Jag tog bilder igår när du sidepassa Rebecca, filmade dessutom en del:smirk: Ni var jätteduktiga ju!!!
jadu jag skulle rida på en hand men kunde inte kontrollera tyglarna känns sådär bra eftersom jag ska tävla om en vecka ahah får nog ta tränsbett då. Tror inte jag fortsätter rida för henne dock. Kan lika gärna träna trail med Kristers hjälp Vad tyckte du själv?
Haha, men det gör inget om man gör bort sig lite, bara ni har roligt tillsammans Jag ska komma och titta på er.
Hm, jag tyckte att träningen var bra. Jag tror att det kan vara en bra grund att stå på, eftersom man lär sig sig att flytta alla delar på hästen, kontrollera den, och lära hästen att vara lugn och ta ett steg i taget osv.. Jag kommer forsätta träna för henne, och för min andra tränare (Susanne.)