Bukefalos 28 år!

Nya bilder.

Sv: Nya bilder.

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Kan dom ha vilken färg som helst ?
 
Sv: Nya bilder.

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Kan dom ha vilken färg som helst ?
Ja dom kommer i alla färger. Pricken kommer bli en super bra western häst.
 
Sv: Nya bilder.

Ska ta nya bilder på honom(den prickiga) senare den bilden var när jag provred honom.
 
Sv: Nya bilder.

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Kan dom ha vilken färg som helst ?

ja Pepino heter han. han är jätte fint tecknad. Ena örat är svart och på motsatta sidan har han en stor svart fläck runt ögat. Jätte coolt när man ser de.
 
Sv: Nya bilder.

Hejsan!
vilka underbara criollos, såg några läckra appaloosor också var det från Elmia? hur gick det?
 
Sv: Nya bilder.

jag tycker den criollon som är vit med stora svarta prickar är hel läcker samt overon
 

Liknande trådar

Mat Fyller 40 om drygt 2 veckor och för att fira detta har jag bjudit mina vänner på bla en picknick nästa helg. 🥳 I gruppen finns bla 2...
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: Tilly_85
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
72 764
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Hästnyheter Danmark har fått ett möjligt OS-ekipage inför Paris nästa år – två dubbla VM-medaljörer har bildat en ny potentiell stjärnduo. Se...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Var vill vi bo?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp